من خانه ام را پر از رنگ می کنم پر از عطر زندگی گل میخرم نان گرم می کنم شعر مینویسم و باور میکنم که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی…چای که مرغوب نباشد چیزی به آن اضافه می کنم؛چوب دارچینی، هِلی، نباتی، شده چند پَر بهار نارنج،چیزی که آن مزه یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 10:56
نوشته بود ....می خواهم راحت باشم و احساس حقارت نکنم از نداشتن وسایلی که به نظر دیگران مهم است...
باخودم فکر کردم واقعا همینطور است ... براستی قسمت اعظم نیازهای ما وحتی فعالیت های ما...، آنچه فکر می کنیم ضروری است ،بخاطر این است که از حجم حقارت ها کم کنیم ... و شاید آن وسیله و کالا مورد نیاز واقعی ما نیست...
یادداشتی بر ظهیر...ما را در سایت یادداشتی بر ظهیر دنبال میکنید
برچسب: یادداشتی, نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 10:56